Υγεία

Υγεία

728x90 AdSpace

ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Από το Blogger.
Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2018

ΑΫΠΝΙΑ-ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ



Η αϋπνία αποτελεί ένα πολύ συχνό πρόβλημα της σύγχρονης κοινωνίας και φαίνεται, εκτός των άλλων, να συνδέεται αμφίδρομα με το στρες που κυριαρχεί στις μέρες μας. Επίσης αποτελεί έναν βασικό αιτιολογικό παράγοντα για νοσήματα όπως καρδιοαγγειακά, υπέρταση, σακχαρώδη διαβήτη, παχυσαρκία κλπ., καθώς και διαταραχές, όπως του ενδοκρινικού, του ανοσοποιητικού, και του μεταβολισμού.



Ένας από τους βασικούς λόγους αυτών που πάσχουν από αυπνίες είναι ότι η ζωή τους κυριαρχείται από το στρες και τις αρνητικές σκέψεις, οι οποίες βρίσκουν εύκολα πεδίο να τους βασανίζουν κυρίως τη νύχτα και να μην τους αφήνουν να κοιμηθούν. Μία πολύ καλή πρακτική για την αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης είναι αυτή της Ενσυνειδητότητας (Mindfulness), η οποία βοηθά τόσο στην αντιμετώπιση πολλών προβλημάτων, όπως το στρες, αλλά και στη θεραπεία της αυπνίας. Για να ασκήσεις την Ενσυνειδητότητα πριν τον ύπνο, ή κατά τη διάρκεια του ύπνου, κάνε τα παρακάτω: Φέρε όλη σου την προσοχή σου στην πράξη της αναπνοής και άρχισε να προσέχεις την αναπνοή σου καθώς εισέρχεται από τη μύτη σου, πηγαίνει στους πνεύμονες, κάνει το στήθος και την κοιλιά σου να φουσκώνουν και τέλος καθώς εξέρχεται από τη μύτη σου, χαλαρώνοντας το στήθος και την κοιλιά σου. Παρατήρησε απλά τις αισθήσεις, που νιώθεις στο σώμα σου, χωρίς να τις κρίνεις και στείλε την αγάπη και την κατανόηση στο σώμα σου, καθώς και στην εμπειρία σου αυτή. Ταυτόχρονα προσπάθησε να αποστασιοποιηθείς από τις σκέψεις σου και κρατήσου σε απόσταση από αυτές, έτσι ώστε να μην αποτελούν το επίκεντρο της εμπειρίας σου. Για να το κάνεις αυτό προσπάθησε να πείσεις τον εαυτό σου ότι οι σκέψεις σου δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα και δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα γι’ αυτές. Απλά αφήστε τις να υπάρχουν, χωρίς να προσπαθείτε να τις ελέγξετε, ή να τις αποφύγετε και αντιμετωπίστε τις παθητικά, καθώς αλλάζουν και κινούνται ανεξάρτητα από εσάς και τις πράξεις σας.
Μία καλή πρακτική, επίσης, κατά της αϋπνίας είναι να αποκτήσετε μερικές κατάλληλες διατροφικές συνήθειες. Στα πλαίσια αυτά, προσπαθείτε να καταναλώνετε δύο ακτινίδια μία ώρα πριν πέσετε στο κρεβάτι για ύπνο, γιατί αυτά ασκούν ευεργετική επίδραση στον ύπνο, λόγω της περιεκτικότητάς τους σε αντιοξειδωτικά και σεροτονίνη. Επίσης, χρήσιμη έχει αποδειχθεί η λήψη χυμού κερασιών, λόγω της περιεκτικότητάς του σε μελατονίνη (ορμόνη του ύπνου). Όσον αφορά την οικογένεια των βοτάνων, θα μπορούσαν να βοηθήσουν η βαλεριάνα, η πασιφλόρα, το μελισσόχορτο και το τίλιο.
Μία άλλη κατάλληλη μέθοδος, που έχει αποδειχθεί αποτελεσματική για τον ύπνο, βασίζεται στη σωστή αναπνοή και ονομάζεται «μέθοδος 4-7-8» του Δρ Άντριου Γουέιλ. Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε γι' αυτήν είναι τα εξής: Πάρτε μία βαθιά εισπνοή από τη μύτη για 4 δευτερόλεπτα, κρατάτε την αναπνοή σας για 7 δευτερόλεπτα και εκπνεύστε από το στόμα για 8 δευτερόλεπτα. Στο πνεύμα αυτό υπάρχει και μία άλλη άσκηση αναπνοής, που λειτουργεί εντυπωσιακά ως υπνωτικό, ιδιαίτερα εάν  ξυπνάτε τη νύχτα και  έχετε δυσκολία στο να ξανακοιμηθείτε. Δοκιμάστε την ως εξής: Αρχίστε να αναπνέετε με τέτοιον τρόπο, ώστε σε κάθε εισπνοή, ο κοιλιά σας να σηκώνεται και όταν εκπνέετε να "ξεφουσκώνει". Επικεντρωθείτε στην εκπνοή και αρχίστε να μετράτε κάθε εκπνοή, έτσι καθώς εκπνέετε, πείτε τον αριθμό "ενα" από μέσα σας και συνεχίστε εισπνέοντας και εκπνέοντας, μετρώντας. Αυτή είναι η Ευρωπαϊκή εκδοχή των "mantras", που χρησιμοποιούν οι διαλογιζόμενοι στην Ανατολή, δηλαδή η μέθοδος της επανάληψης μίας "μαγικής" λέξης, που πρέπει να λέτε από μέσα σας ξανά και ξανά, συγκεντρώνοντας τον νου σας σε αυτήν, και διώχνοντας από το μυαλό σας κάθε άλλη ανεπιθύμητη σκέψη.
Τέλος, εκ των πραγμάτων φαίνεται ότι η πιο αποτελεσματική, ίσως, μέθοδος αντιμετώπισης της αϋπνίας είναι αυτή του βιοσυντονισμού με τα εξαιρετικά εργαλεία που διαθέτει εφαρμογής παλμικών ηλεκτρομαγνητικών πεδίων, αφού αυτή αποτελεί την πιο πρωτοποριακή, αξιόπιστη και αποτελεσματική μέθοδο ευεξίας και θεραπείας.


Δείτε τα σχετικά βίντεο:




    ΑΫΠΝΙΑ-ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: ΑΫΠΝΙΑ-ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ Rating: 5 Reviewed By: Ioannis Davros
    Top