Υγεία

Υγεία

728x90 AdSpace

ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Από το Blogger.
Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου 2020

Η ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΣΚΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΙΣ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ


 

Έχει υπολογιστεί ότι ο κάθε ένας από εμάς κάνει περίπου 50.000 σκέψεις ημερησίως και από αυτές μόνο οι 2000 είναι συνειδητές, δηλαδή έχουν κάποια σκοπιμότητα. Όλες οι υπόλοιπες προέρχονται αυτόματα από το υποσυνείδητό μας και συνήθως προκαλούνται όταν δεχόμαστε διάφορα ερεθίσματα από το περιβάλλον μας. Κάθε σκέψη έχει το δικό της ενεργειακό υπόβαθρο σε επίπεδο κυματικής ενέργειας και διαμορφώνει τα συναισθήματά μας, όπως και εμάς συνολικά σαν ενεργειακές οντότητες που στην ουσία είμαστε. Αφού οι σκέψεις μας προέρχονται σχεδόν καθολικά από τον χώρο του υποσυνειδήτου μας, όπου φωλιάζουν όλες οι εμπειρίες μας, οι πεποιθήσεις μας και οι αντιλήψεις μας καθορίζονται στο συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό από αυτό. Έτσι, ανταποκρίνονται σε διάφορα ερεθίσματα που δεχόμαστε και επαναφέρουν τις κυτταρικές μνήμες των πεποιθήσεών μας, όπως και επηρεάζονται άμεσα από το περιβάλλον μας και τις εκάστοτε συνθήκες. Κάθε σκέψη γεννά, παρόμοιες άλλες σκέψεις, προσελκύει ανάλογες σκέψεις άλλων ανθρώπων παρόμοιας συχνότητας και μας δημιουργεί τα ανάλογα συναισθήματα.
Έχει διαπιστωθεί με μελέτες ότι το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό των σκέψεών μας είναι αρνητικές και μας δημιουργεί αντίστοιχα κάποιο δυσάρεστο συναίσθημα. Αυτό συμβαίνει γιατί, ήδη από τη παιδική μας ηλικία, οι επιρροές που δεχόμαστε από το περιβάλλον μας είναι σε πολύ μεγάλο ποσοστό αρνητικές και συγκεκριμένα στις 1000 επιρροές περισσότερες από τις 900 είναι αρνητικές. Έτσι διαμορφώνεται μία προσωπικότητα που έχει σαν βάση των σκέψεών της, σκέψεις με αρνητική χροιά. Το δεδομένο αυτό έχει σαν αποτέλεσμα πως σε μία θετική σκέψη που κάνουμε να παράγονται ταυτόχρονα και αρνητικές, που υπονομεύουν με αυτόν τον τρόπο τα συναισθήματά μας και την παρούσα και τη μελλοντική μας πραγματικότητα. Όλοι μας είμαστε το αποτέλεσμα των σκέψεων που έχουμε κάνει και συνεχίζουμε να κάνουμε! Έτσι το εύλογο ερώτημα που τίθεται είναι το τι μπορώ να κάνω από εδώ και πέρα ώστε συνειδητά να αυξήσω την ποσότητα των θετικών σκέψεών μου. Το πιο σημαντικό πράγμα που χρειάζεται να κάνω είναι να παρατηρώ όσο γίνεται τις σκέψεις μου, γιατί τότε είμαι σε θέση να τις αξιολογήσω και να τις φροντίσω συνειδητά, ώστε να τις διορθώσω στην κατεύθυνση που εγώ επιθυμώ και αυτό μόνο μέσω της παρατήρησης μπορεί να γίνει. Γιατί μόνο ως παρατηρητής μπορώ να ελέγχω τις σκέψεις που κάνω και να τις διορθώνω όπου χρειάζεται.

Αντιμετώπιση των αρνητικών σκέψεων:

1. Να μάθω να ζω στο παρόν, γιατί εάν είμαι εστιασμένος σε αυτό που κάνω, δεν δίνω χώρο να δημιουργηθούν σκέψεις που θα με πηγαίνουν στο μέλλον ή στο παρελθόν.

2. Να είμαι συνειδητός και να ακυρώνω συνειδητά τις αρνητικές σκέψεις.

3. Να εστιάζομαι στην ομορφιά ή τη θετικότητα που διαθέτει ένα πρόσωπο, ή μία κατάσταση, δηλαδή να είμαι συνειδητός και να αναζητώ πίσω από μία δυσκολία κάποια θετικότητα ή μία ευκαιρία για κάτι καλύτερο.

4. Να φροντίζω κατά τη διάρκεια της ημέρας να χαλαρώνω, ηρεμώντας το νου μου και να εστιάζω συνειδητά την σκέψη μου σε κάτι όμορφο για μένα.

5. Να απασχολούμε με κάτι το οποίο μου αρέσει να κάνω, ή γενικά να μου αρέσει με οτιδήποτε επιλέγω να ασχολούμαι.

 

Η ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΣΚΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΙΣ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Η ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΣΚΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΙΣ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ Rating: 5 Reviewed By: Ioannis Davros
Top