Υγεία

Υγεία

728x90 AdSpace

ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Από το Blogger.
Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2019

ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ: Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ



Ο Υπερβατικός Διαλογισμός, όπως διδάσκεται από πιστοποιημένους δασκάλους, ασκείται σήμερα από εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, από όλους τους πολιτισμούς και από όλες τις κοινωνικές, οικονομικές, εθνικές και θρησκευτικές ομάδες και έχει σαν σκοπό τη χαλάρωση μέσω της υπέρβασης από έναν υπερδραστήριο νου.



Δρ. Τζον Χάγκελιν, Φυσικός και εκπαιδευτικός: "Ο διαλογισμός, όταν κατανοείται και ασκείται σωστά, είναι ένας συστηματικός τρόπος για να στραφεί η προσοχή, δυναμικά, προς τα μέσα, για να βιώσουμε και να εξερευνήσουμε βαθύτερα επιπέδα του νου, σιωπηλότερα επίπεδα ανθρώπινης επίγνωσης, ώσπου ο νους γαληνεύει εντελώς, στην πιο απλή κατάσταση ανθρώπινης επίγνωσης."
Δρ. Νόρμαν Ρόζενθαλ, Ψυχίατρος και συγγραφέας: "Μέσω του Υπερβατικού Διαλογισμού, κάποιος μπορεί να μπει σε μία ''ζώνη'', αν θέλετε, στην οποία είσαι σε απόλυτη ετοιμότητα, σε βαθύτατη ανάπαυση, πολύ ευτυχισμένος, αλλά δεν είσαι συγκετρωμένος σε τίποτα συγκεκριμένο. Δεν είναι κάτι αυτό που σε κάνει χαρούμενο, παρ' όλα αυτά είσαι ευτυχισμένος, δεν σκέφτεσαι κάτι συγκεκριμένο, παρ' όλα αυτά είσαι σε ετοιμότητα, δεν κοιμάσαι, αλλά είσαι σε βαθιά ανάπαυση. Είναι μία πραγματικά ιδιαίτερη κατάσταση, που είναι πραγματικά μοναδική. Για τον Υπερβατικό Διαλογισμό, κάτι που ακούγεται από πολλούς ανθρώπους, που έχουν δοκιμάσει πάρα πολλές διαφορετικές τεχνικές, για να φτάσουν σε αυτή την κατάσταση, είναι ότι είναι ένας απ' τους πιο απλούς, πιο πρακτικούς και αβίαστους τρόπους πρόσβασης στην Υπέρβαση."
Δρ. Τζον Χάγκελιν, Φυσικός και Εκπαιδευτικός: Σε αυτή την κατάσταση διαλογισμού, το σώμα αποκομίζει μία βαθιά κατάσταση ανάπαυσης, βαθύτερη από τον ύπνο, και το βαθιά ριζωμένο στρες διαλύεται, προσφέροντας αποτελεσματική πρόληψη και θεραπεία για ασθένειες, σχετιζόμενες με το στρες, αποβάλλοντας την καταστροφική επίδραση του υπερβολικού στρες στην υγεία και την εγκεφαλική λειτουργία. Είναι μία συστηματική τεχνική για την ανάπτυξη του πλήρους δυναμικού του νου και του σώματος.
Σωματικά οφέλη 1) Μειώνει το ρυθμό της αναπνοής 2) Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και μειώνει τους παλμούς της καρδιάς 3) Αυξάνει την αντοχή για άσκηση 4) Οδηγεί σε ανώτερο επίπεδο χαλάρωσης 5) Μειώνει τα επίπεδα γαλακτικού οξέος του αίματος με αποτέλεσμα να μειώνονται οι πιθανότητες πανικού 6) Βοηθά στην αντιμετώπιση χρόνιων ασθενειών όπως αλλεργίες, αρθρίτιδα κ.λπ. 7) Βοηθά στην αποθεραπεία μετά από σοβαρές εγχειρήσεις 8) Προσδίδει περισσότερη ενέργεια και σφριγηλότητα 9) Βοηθά στην προσπάθεια για απώλεια βάρους 10) Βοηθά στην αντιγήρανση 11) Θεραπεύει πονοκεφάλους και ημικρανίες 12) Βοηθά ερασιτέχνες, αλλά και πρωταθλητές για καλύτερες επιδόσεις 13) Βοηθά σημαντικά τους πάσχοντες από άσθμα 14) Εναρμονίζει το ενδοκρινικό σύστημα 15) Χαλαρώνει το νευρικό σύστημα 16) Θεραπεύει το στρες Ψυχολογικά οφέλη 17) Προσδίδει αυτοπεποίθηση 18) Αυξάνει τα επίπεδα σεροτονίνης που επηρεάζει θετικά τη διάθεση και τη συμπεριφορά μας 19 )Δίνει λύσεις σε προβλήματα φοβίας 20) Βοηθά στον έλεγχο της σκέψης και στη συγκέντρωση του νου 21) Δημιουργεί την ανάγκη για μάθηση και βελτιώνει τη μνήμη 22) Κάνει το ασκούμενο να νιώθει περισσότερο «ζωντανός», νεώτερος και με διάθεση για «ζωή» 23) Προσδίδει περισσότερη συναισθηματική σταθερότητα 24) Το μυαλό γερνά με πολύ αργό ρυθμό 25) Βοηθά να απαλλαγεί ο ασκούμενος από κακές συνήθειες όπως το κάπνισμα, το αλκοόλ κ.λ.π. 26) Αναπτύσσει τη διαίσθηση 27) Βοηθά τον ασκούμενο να βλέπει με ανοικτό μυαλό όλες τις καταστάσεις 28) Βοηθά τον ασκούμενο να αγνοεί τις ασήμαντες ενοχλήσεις 29) Βοήθεια στην επίλυση περίπλοκων προβλημάτων 30) Προσδίδει αγνότητα στον χαρακτήρα 31) Προσδίδει αποφασιστικότητα και υπευθυνότητα 32) Βελτιώνει την επικοινωνία ανάμεσα στα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου 33) Ο ασκούμενος αποκτά την ικανότητα να αντιδρά πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά σε στρεσογόνες καταστάσεις 34) Αυξάνει την αντιληπτική ικανότητα του ασκουμένου 35) Μειώνει τις πιθανότητες για πνευματικές ασθένειες 36) Καλύτερη και πιο επικοινωνιακή συμπεριφορά 37) Λιγότερη επιθετικότητα 38) Βοηθά στην απεξάρτηση από ναρκωτικά και φάρμακα 39) Λιγότερες ώρες και καλύτερη ποιότητα ύπνου 40) Προσδίδει θετική σκέψη, υπομονή και ανεκτικότητα 41) Διαμορφώνει ένα σταθερό και σοβαρό χαρακτήρα Πνευματικά οφέλη 42) Βοηθά τον ασκούμενο να ζει στο παρόν και να μην ονειροπολεί 43) Προσφέρει ηρεμία του νου και ευτυχία 44) Προσδίδει συμπονετικότητα 45) Βοηθά να αποκτήσει κανείς βαθύτερη γνώση των πραγμάτων και κατανόηση των άλλων 46) Βοηθά την αυτοαποδοχή 47) Μαθαίνει τον ασκούμενο να συγχωρεί 48) Δημιουργεί στον ασκούμενο τη δυνατότητα να αγαπήσει σε ανώτερο επίπεδο 49) Βοηθά στην ανακάλυψη πραγμάτων και εννοιών πέρα από το εγώ 50) Ο ασκούμενος βιώνει την εσωτερική αίσθηση της «Κατανόησης» και της «Μοναδικότητας» Ο διαλογισμός είναι ουσιαστικά δωρεάν. Δεν χρειάζεται κανένα αξεσουάρ ή βοηθητικό όργανο. Μπορείτε να τον ασκήσετε οπουδήποτε, όποτε θέλετε. Και το κυριότερο: ο διαλογισμός δεν έχει καθόλου αρνητικές επιδράσεις. Δεν έχετε τίποτα να χάσετε, παρά μόνο να κερδίσετε. Δοκιμάστε τον! Αναρτήθηκε από την Swami Nirvikalpa ( Όλγα Αλεξίου ). Πηγή: yogastudio.gr quantumnaut

Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.awakengr.com/ta-ekpliktika-ofeli-tou-dialogismou-gia-to-soma-ti-psychi-ke-to-pnevma/ 
 


Δείτε τα σχετικά βίντεο:
 
 

ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ: Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ: Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ Rating: 5 Reviewed By: Ioannis Davros
Top