Υγεία

Υγεία

728x90 AdSpace

ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

Από το Blogger.
Παρασκευή, 27 Οκτωβρίου 2017

ΑΝΘΟΪΑΜΑΤΑ: ΕΝΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΒΙΟΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ




Η χρήση ανθοϊαμάτων είναι μια αρκετά διαδεδομένη μορφή μη συμβατικής προσέγγισης των ανθρώπινων προβλημάτων υγείας.




Ο Έντουαρτ Μπαχ είναι ο μεγάλος εμπνευστής αυτής της μεθόδου, αν και τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη αυτής της θεραπευτικής προσέγγισης οδήγησε στην ανακάλυψη και χρήση πολλών άλλων ανθοϊαμάτων, με εξαιρετικά ενδιαφέρουσες και λεπτομερείς ενδείξεις. Αυτό γιατί, από τις αρχές του αιώνα, απ’ όταν ο μεγαλοφυής Μπαχ ανακάλυψε τα πρώτα ανθοϊάματα μέχρι σήμερα, η εξέλιξη της βιοενεργειακής-κραδασμικής αντιμετώπισης των προβλημάτων υγείας έχει αναπτυχθεί ραγδαία. Ο Έντουαρτ Μπαχ ήταν ο εκφραστής μιας από τις πιο λεπτές και ευγενείς πτυχές της ολιστικής ιατρικής. Παθολόγος και βακτηριολόγος στην αρχή, μεταπήδησε στην ομοιοπαθητική με ενθουσιασμό και έγινε διάσημος στο Λονδίνο όταν με αυτή την ειδικότητα εργάστηκε στην Ομοιοπαθητική Κλινική της πόλης. Όμως ο ανήσυχος Μπαχ αναζητούσε κάτι, που θα ήταν κατά την άποψη του πιο απλό και που θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν όλοι. Να προέρχεται από τη φύση και να απευθύνεται σε διαφορετικές ομάδες ανθρώπων, τους οποίους ταξινόμησε ανάλογα με τις προσωπικότητες τους. Το σκεπτικό ήταν απλό, αλλά- ή γι’ αυτό ακριβώς- μεγαλοφυές. Πίστευε ότι «ο άνθρωπος έχει ψυχή, που είναι ο πραγματικός εαυτός του, ένα Θείο Ισχυρό Ον, Υιός του Δημιουργού των όλων, που το σώμα του αν και είναι ο γνήσιος ναός της ψυχής, δεν είναι παρά το ελάχιστο καθρέφτισμα του. Η ψυχή είναι μια σπίθα από τον Παντοδύναμο, είναι ανίκητη και αθάνατη». Σύμφωνα με τον Μπαχ, πρέπει να υπακούμε στις επιταγές της ψυχής στην εξελικτική μας πορεία, γιατί έτσι θα ακολουθήσουμε το δρόμο που θα μας δώσει τις σωστές εμπειρίες που ο εαυτός μας χρειάζεται, για να αναπτύξει χαρακτηριστικά που του λείπουν ή να καλλιεργήσει περισσότερο αν είναι θετικά. Το να μην ακούει κανείς τις επιταγές της ψυχής είτε από φόβο, είτε από συμβατικότητα, ανασφάλεια ή αβουλία, του αφαιρεί δυνατότητες προόδου σ’ αυτή τη ζωή. Οι σχέσεις κυριαρχίας και υποταγής, δεν επιτρέπουν να ζήσει κάποιος το δικό του δρόμο. Το να κάνουμε κάτι για να γίνουμε αρεστοί ή γιατί άμεσα ή έμμεσα μας επιβάλλεται από μια πιο κυρίαρχη προσωπικότητα, μας οδηγεί σε αυτοκατάργηση, σε μια ζωή που στηρίζεται στις επιταγές της ψυχής κάποιου άλλου και όχι της δικής μας. Δεν κάνουμε λοιπόν τις σωστές εμπειρίες για την απόκτηση αυτογνωσίας και σοφίας. Η ελευθερία είναι κορυφαίο γνώρισμα ενός πνευματικού ανθρώπου. Και δεν είναι ελεύθερος εκείνος που υποτάσσεται για διάφορους λόγους, ούτε αυτός που δέχεται να ασκεί κυριαρχία σε άλλους. O Μπαχ, ως μεγάλος εκφραστής της ολιστικής θεραπευτικής, θεωρεί ψυχοδιανοητική ή ακριβέστερα πνευματική την πραγματική φύση της αρρώστιας. Την αποδίδει σε πνευματικά νοσήματα, τα οποία με τη μακρόχρονη χρήση τους διαβρώνουν και το σώμα. Όπως είδαμε και πριν, μια λανθασμένη στάση ζωής ή μια αρνητική σκέψη όσο πιο συχνά επαναλαμβάνεται τόσο πιο βαθειά χαράζει και το σώμα. Γι’ αυτό σύμφωνα με τον Μπαχ η ίδια η φύση μιας αρρώστιας θα είναι χρήσιμος οδηγός, που θα μας βοηθήσει να ανακαλύψουμε τον τύπο της δράσης, του λάθους, που είναι ενάντια στο θεϊκό Νόμο της Ενότητας και η πρωταρχική αιτία της ασθένειας. Διορθώνοντας το θα πλησιάσουμε περισσότερο στην Πηγή της Ζωής και επομένως στην υγεία.
Για τον Μπαχ δεν είναι μόνο πρόσκαιρη η θεραπεία με τα χημικά φάρμακα, αφού δεν έχει ανευρεθεί το πραγματικό αίτιο. Πιστεύει επιπλέον, ότι η σύγχρονη τάση της ιατρικής επιστήμης να παρερμηνεύει την αληθινή φύση της αρρώστιας και να τη συγκεντρώνει με υλιστική ορολογία στο φυσικό σώμα, της έχει πολλαπλασιάσει τη δύναμη. Γιατί αποπροσανατολίζει τη σκέψη των ανθρώπων από την πραγματική αιτία και επομένως την αποτελεσματική αντιμετώπιση της, αλλά και γιατί εντοπίζοντας το πρόβλημα στην ύλη, δίνει μια αίσθηση μη αναστρέψιμου και δημιουργεί ένα ισχυρό σύμπλεγμα φόβου που επιδεινώνει την αρρώστια. Ας συγκρίνει ο αναγνώστης αυτό το σκεπτικό του Μπαχ με όσα έχουμε δει μέχρι τώρα και κυρίως με όσα πειραματικά έχουν αποδειχθεί. Θα κατανοήσει έτσι ότι η σκέψη και η πνευματικότητα του Μπαχ ταξίδευε χρόνια μπροστά από την εποχή του. Αναφέρομαι στη γνώση για τη δύναμη της σκέψης και την επίδραση που έχει πάνω στο σώμα και την υγεία γενικότερα. Σήμερα, είναι ίσως πιο εύκολο να μιλήσει κάνεις έτσι. Υπάρχει ήδη μια άφθονη βιβλιογραφία, έχουν γίνει σχετικές έρευνες, οι γνώσεις της ανθρωπότητας έχουν αυξηθεί. Τότε όμως η εστίαση του θέματος υγείας με αυτόν τον τρόπο σήμαινε ότι ο Μπαχ έβλεπε πίσω από το υλικό περίβλημα, τις μεγάλες ενεργειακές διεργασίες και συσχετισμούς. Αυτό επιβεβαιώνεται και από κάποια περιστατικά της ζωής του όταν ζούσε στα ψαροχώρια της Ουαλίας. Εντοπίζει λοιπόν ο Μπαχ της πρωταρχική αρρώστια σε ελαττώματα όπως την υπερηφάνεια, τη σκληρότητα, το μίσος, την εγωπάθεια, την άγνοια, την αστάθεια, την απληστία, που τα θεωρεί πράξεις ενάντια στην Ενότητα. Για παράδειγμα, σύμφωνα με τον Μπαχ, η υπερηφάνεια που είναι έπαρση και δυσκαμψία του νου, θα προκαλέσει εκείνες τις αρρώστιες που κάνουν το σώμα σκληρό και δύσκαμπτο. Ο πόνος είναι το αποτέλεσμα της σκληρότητας και μ’ αυτό ο ασθενής μαθαίνει μέσα από τη δική του ταλαιπωρία, να μη δείχνει τη σκληρότητα στους άλλους ούτε στο φυσικό ούτε στο νοητικό επίπεδο. Φυσικά αναφέρομαι μόνο ενδεικτικά στο βαθύ στοχασμό αυτού του γιατρού και πνευματικού ανθρώπου. Η γνωριμία με την ανάλυση της φιλοσοφίας του είναι μια πηγή ευγενικής και χαρούμενης έκπληξης. Ίσως έτσι μόνο μπορεί να υπάρξει η ιατρική, όταν ο άνθρωπος σταματήσει να προσδίδει στην ύλη τόση δύναμη. Έχοντας λοιπόν καταλήξει στην φιλοσοφία του ιατρικού συστήματος και ακολουθώντας την πλούσια του διαίσθηση και τα μηνύματα της ψυχής του, που όπως είδαμε θεωρούσε όρο απαράβατο της ζωής, εγκατέλειψε το νοσοκομείο και τη λαμπρή καριέρα του και περιπλανήθηκε, χωρίς μέσα πια, σε πεδιάδες, βουνά και ψαροχώρια της Ουαλίας. Ανακάλυψε έτσι μια σειρά από άνθη, που αισθάνθηκε ότι απευθύνονται και γιατρεύουν ειδικές μη φυσιολογικές καταστάσεις της προσωπικότητας και κατ’ επέκταση το σώμα. Η παρασκευή αυτών των ιαμάτων άρχισε ήδη πριν φύγει από το Λονδίνο, όπου έγινε και η κλινική εφαρμογή τους με αποτελέσματα θετικά, που τον ενθάρρυναν στην ερευνά του. Στα επτά τελευταία χρόνια της ζωής του, συμπλήρωσε τα ιάματα του, 38 συνολικά, γνωστά σαν ανθοϊάματα του Μπαχ, αφού προέρχονται αποκλειστικά από τα άνθη. Χρησιμοποίησε τη δυναμοποίηση τους όχι την αραίωση και τη ρυθμική δόνηση, όπως η ομοιοπαθητική, αλλά την πρωινή ηλιακή ακτινοβολία. Μέσω της ηλιακής ακτινοβολίας απελευθερώνεται και καταγράφεται στον διαλύτη, το νερό, η ιδιαίτερη ενέργεια, η ιδιοσυχνότητα, ο κραδασμός του κάθε άνθους. Όταν το άνθος αφαιρεθεί από το νερό, αυτό εξακολουθεί να μεταφέρει την ενέργεια του άνθους. Επομένως μπορεί να τη μεταφέρει και στους ανθρώπους όταν τους χορηγηθούν αυτά τα διαλύματα (το νερό απομνημονεύει και μεταφέρει τις ενεργειακές αυτές συχνότητες). Η ζωή του Μπαχ αυτά τα χρόνια της φυγής του από το Λονδίνο, ήταν ανάλογη της σκέψης του. Στο μέρος που ζούσε ήταν γνωστός για την γαλήνη, την αλτροϋιστική αγάπη, την προσφορά και την λιτότητα του. Τα ανθοϊάματα λοιπόν του Μπαχ, οδηγούν τον άνθρωπο σε μια κατάσταση τέτοια, ώστε να μπορεί να καταπολεμήσει την αρρώστια. Τον πλημμυρίζουν, όπως έλεγε ο ίδιος, με δονήσεις θετικές, έτσι που η αρνητικότητα σιγά- σιγά εξουδετερώνεται. Απευθύνονται σε ομάδα αρνητικών γνωρισμάτων, σε μορφές αρνητικότητας της ανθρώπινης φύσης όπως είναι ο φόβος, η έλλειψη σιγουριάς, η αδιαφορία για το παρόν, η μοναξιά, η υπερευαισθησία σε επιρροές και ιδέες, απόγνωση ή απελπισία, η υπερβολική ανησυχία για τους άλλους κ.λ.π. Όπως και στην ομοιοπαθητική το φάρμακο, το ίαμα, δεν απευθύνεται στην εξωτερική έκφραση της ασθένειας αλλά στην συνολική ανθρώπινη οντότητα, στη διττή υλικο-πνευματική της υπόσταση με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της. Μπορεί δηλαδή δύο άνθρωποι να έχουν παρόμοιο φαινομενικά, δηλαδή σωματικό, πρόβλημα, αλλά να τους χορηγηθούν διαφορετικά ιάματα λόγω των ιδιομορφιών που ο καθένας παρουσιάζει. Ας δούμε για παράδειγμα μερικά από τα ιάματα για τους ανασφαλείς ανθρώπους, για να καταλάβουμε τις αποχρώσεις που βλέπει σ’ αυτή την πτυχή ο Μπαχ: 
-Tο Certato δίνεται σ’ εκείνους που δεν έχουν αρκετή εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και ζητούν συνέχεια συμβουλές από τους άλλους για το τι να κάνουν. 
-Το Scleranhus δίνεται σε παθολογικά αναποφάσιστους, που ζουν όμως σιωπηλά το πρόβλημα τους. -Το Gentian σε όσους αποθαρρύνονται και αποκαρδιώνονται με την πρώτη αναποδιά αν και συνήθως τα καταφέρνουν στην καθημερινή τους ζωή. 
-Το Centaury δίνεται σε ανθρώπους με μια τέτοια ανασφάλεια που τους οδηγεί σε πλήρη εξάρτηση από τους άλλους, 
-Tο Wild Rose για όσους αφήνονται να κυλούν παθητικά μέσα στη ζωή, χωρίς σχεδόν να συμμετέχουν σ’ αυτή.
Όπως έγραψα στην αρχή, προστέθηκαν περισσότερα από εκατό νέα ανθοϊάματα τα τελευταία χρόνια, που εξειδίκευσαν ακόμα περισσότερο τις ενδείξεις ψυχολογικών ή ψυχικών καταστάσεων, στις οποίες χρειάζονται κάποια βοήθεια. Από τα νέα ανθοϊάματα το Violet π.χ. δίνεται σε ντροπαλούς, κλειστούς και υπερευαίσθητους ανθρώπους που φοβούνται να αντιμετωπίσουν τον κόσμο ή να εκτεθούν στα βλέμματα των συνανθρώπων τους. Το Garlic σε ανθρώπους που εύκολα απορροφούν τις αρνητικές σκέψεις των άλλων. Το Calla Lily σε ανασφάλειες που σχετίζονται με τη σεξουαλική ταυτότητα και συμπεριφορά, το Sage σε ανθρώπους που μεμψιμοιρούν και αισθάνονται θύματα της ζωής τους, το Tansy για όσους τείνουν να αναβάλουν συνεχώς τις υποχρεώσεις τους επειδή φοβούνται τις ευθύνες ή λόγω ραθυμίας, το Blackberry για όσους έχουν λειψή θέληση και δεν μπορούν να πραγματώσουν τους στόχους τους, το Mallow για ανθρώπους παθολογικά ντροπαλούς, το Fucschia για όσους δεν καταφέρουν να εκφράσουν τα αισθήματα τους αλλά τα καταπιέζουν, το Hibiscus για δυσκολίες έκφρασης της σεξουαλικότητας, το Cosmos για όσους δυσκολεύονται να εκφράσουν τις σκέψεις τους με τις κατάλληλες λέξεις και την πρέπουσα σαφήνεια, το Chamomile σε όσους εκνευρίζονται εύκολα και σωματοποιούν το άγχος τους στο στομάχι, το Rosemary για ανθρώπους κλειστούς που επιπλέον αισθάνονται ψυχική και σωματική κατάπτωση, το Zinnia για ανθρώπους που δυσκολεύονται στις σχέσεις τους με τους άλλους επειδή είναι βαρύθυμοι και υπερβολικά σοβαροί, ανίκανοι να δουν με χαμόγελο τα γεγονότα ή να εκφράσουν την παιδικότητα τους. 
Είναι πολλές οι επιλογές που μπορεί να κάνει κάποιος για ένα θέμα όπως οι ανασφάλειες- δεν τις κατέγραψα όλες- αλλά και πολλά άλλα θέματα που αφορούν πτυχές της ανθρώπινης προσωπικότητας, σε σχέση με την καταγωγή τους και τις αποχρώσεις τους. Θα έλεγα ότι η φιλοσοφία του Μπαχ για την υγεία είναι ένας φωτεινός δρόμος εξειδανίκευσης του τρόπου θέασης της θεραπείας, σαν πνευματικής διαδικασίας. Προϋποθέτει όμως πνευματικούς και ελεύθερους ανθρώπους, οι οποίοι έχουν θάρρος στην αυτογνωσία αλλά και στη θέληση πνευματικής αλλαγής και βελτίωσης. Αυτό ισχύει γενικά για την ολιστική προσέγγιση. Η αντιμετώπιση του θέματος της υγείας με τον τρόπο αυτό συνέχισε να αναπτύσσεται καθ’ όλη τη διάρκεια του αιώνα και σήμερα έχει φτάσει σε σημαντική εμβάθυνση διαφόρων πτυχών. Αρχίζει δε να συσχετίζεται κάποιο συγκεκριμένο ατόπημα συμπεριφοράς και νοοτροπίας με τη μείωση της ροής ενέργειας μέσω των κέντρων ενέργειας του σώματος. Πολλοί από τους ερευνητές των νέων ανθοϊαμάτων, άρχισαν να συσχετίζουν την εναρμόνιση των κέντρων ενέργειας ή των διαφόρων στρωμάτων της αύρας. Τα ανθοϊάματα Μπαχ είναι πολύτιμο υλικό στη φαρέτρα ενός ολιστικού γιατρού. Θεωρείται ότι έχουν λεπτότερη δράση από τα ομοιοπαθητικά, με σαφή δηλαδή επίδραση πρώτα στο ενεργειακό επίπεδο και σε δεύτερο χρόνο στο σώμα. Τα ομοιοπαθητικά δρουν μεταξύ σώματος και ενέργειας ανάλογα και με την δυναμοποίησή τους. Γι’ αυτό και τα σωματικά αποτελέσματα των ομοιοπαθητικών φαρμάκων γίνονται σύντομα εμφανή. Θεωρείται επίσης ότι η δράση των ανθοϊαμάτων είναι απαλή και αυτοελεγχόμενη έτσι που δεν οδηγούν στις επιδεινώσεις ή στις έντονες επιδράσεις των υψηλών ομοιοπαθητικών δυναμοποιήσεων. Δρουν γενικά σε ψηλότερες οκτάβες ενέργειας, σε ψηλότερες συχνότητες. Ο αριθμός των ανθοϊαμάτων που μπορούν να δίνονται κάθε φορά είναι διαφορετικός ανάλογα και με την πνευματική εγρήγορση του ασθενούς. Πολλοί υποστηρίζουν ότι η ανθρωπότητα έχει μπει σε μια φάση αφύπνισης και συνειδητοποίησης που επιτρέπει τη χρήση περισσότερων από έξη ανθοϊαμάτων μαζί, ο αριθμός που ήταν η εισήγηση του Μπαχ στην εποχή του. Συμφωνώ με αυτή την άποψη. Ο αριθμός των ιαμάτων που θα χορηγηθούν πρέπει να ειδικεύεται ανάλογα με τον ασθενή. Υποστηρίζεται επίσης ότι αυτή η πνευματική αφύπνιση, η έντονη αναζήτηση που παρατηρείται στις μέρες μας, πρέπει να αποδοθεί και στην ολοένα αυξανόμενη χρήση ανθοϊαμάτων κυρίως, αλλά και άλλων ενεργειακών ιαμάτων που έχουν την ιδιότητα να στρέφουν τον άνθρωπο προς την συνειδητοποίηση. Τον ευαισθητοποιούν δρώντας στο ενεργειακό του σώμα με τους λεπτούς κραδασμούς- ώσεις που τα χαρακτηρίζουν.


(Από το βιβλίο του Ευστάθιου Αβρααμίδη "ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΒΙΟΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ"-Εκδόσεις πύρινος κόσμος)


Δείτε παρακάτω έναν κατάλογο ανθοϊαμάτων και τις ενδείξεις τους:


Α/Α ΟΝΟΜΑ ΕΝΔΕΙΞΗ
1 Agrimony (Αγριμόνια) Χρησιμοποιείτε ένα χαρούμενο προσωπείο για να καλύψετε τα προβλήματα. Δεν θέλετε φιλονικίες, αλλά ειρήνη.
2 Aspen (Άγρια λευκή) Έχετε ανεξήγητους φόβους και ανησυχίες, αλλά όχι για κάτι συγκεκριμένο, είστε νευρικοί και ανήσυχοι.
3 Beech (Οξιά) Δεν ανέχεστε τους άλλους, ενώ βλέπετε μόνο στραβά και λάθη σ' αυτούς.
4 Centaury (Κενταύρια) Δυσκολεύεστε να πείτε «όχι» και ζείτε για να ευχαριστείτε τους άλλους.
5 Cerato (Κερατόστιγμα) Δεν έχετε εμπιστοσύνη στον εαυτό σας και στη γνώμη σας. Ζητάτε συνέχεια συμβουλές.
6 Cherry Plum (Δαμασκηνιά) Φοβάστε ότι θα χάσετε τον έλεγχο της συμπεριφοράς σας.
7 Chestnut Bud (Μάτια Αγριοκαστανιάς) Δεν μαθαίνετε από τις εμπειρίες σας, επαναλαμβάνετε τα ίδια λάθη.
8 Chicory (Πικραλίδα) Είστε υπερ-κτητικοί, περιμένετε από τους άλλους να συμμορφώνονται στις αξίες σας.
9 Clematis (Κληματίδα) Είστε ονειροπόλοι και γενικά χαρακτηρίζεστε από έλλειψη ενδιαφέροντος για το παρόν.
10 Crab Apple (Ξυνομηλιά) Έχετε άσχημη εντύπωση, ή ντρέπεστε για τον εαυτό σας. Ίαμα καθαρισμού και αίσθηση βρωμιάς.
11 Elm (Φτελιά) Αισθάνεστε επιβαρημένοι, ή καταβεβλημένοι από τις ευθύνες.
12 Gentian (Γεντιανή) Αποθαρρύνεστε εύκολα, είστε διστακτικοί και αποκαρδιώνεστε.
13 Gorse (Ράχος) Αισθάνεστε απελπισία και απογοήτευση και είστε απαισιόδοξοι.
14 Heather (Ρείκι) Είστε εγωκεντρικοί, δεν σας αρέσει να μένετε μόνοι και είστε υπερβολικά ομιλητικοί.
15 Holly (Αρκουδοπούρναρο) Ζηλεύετε υπερβολικά, φθονείτε, είστε καχύποπτοι και βίαιοι.
16 Honeysuckle (Αγιόκλημα) Ζείτε στο παρελθόν, σας λείπει το σπίτι σας, ή νοιώθετε νοσταλγία.
17 Hornbeam (Καρπίνος, γαύρος) Αμφιβάλλετε για την ικανότητά σας να αντιμετωπίσετε τις δουλειές της ημέρας.
18 Impatiens (Ανυπόμονα) Είστε ανυπόμονοι και εκνευρίζεστε εύκολα.
19 Larch (Λάριξ) Σας λείπει η αυτοπεποίθηση και νοιώθετε κατώτεροι, δεν τολμάτε.
20 Mimulus (Μίμουλος) Φοβάστε συγκεκριμένες καταστάσεις, π.χ. αεροπλάνα, θάνατο, ζώα, σκοτάδι κλπ.
21 Mustard (Σινάπι) Νοιώθετε ανεξήγητη, βαθιά θλίψη. Είστε κυκλοθυμικός.
22 Oak (Βελανιδιά) Έχετε έντονη αίσθηση του καθήκοντος και συνεχίζετε να προσπαθείτε ακόμα και αν φτάσετε στα όρια της εξάντλησης.
23 Olive (Ελιά) Νοιώθετε και είστε σωματικά και ψυχικά εξαντλημένοι.
24 Pine (Πεύκο) Νοιώθετε ενοχές και κατηγορείτε τον εαυτό σας για τα λάθη άλλων.
25 Red Chestnut (Κόκκινη Αγριοκαστανιά) Αγωνιάτε και ανησυχείτε υπερβολικά για τους άλλους.
26 Rock Rose (Ηλιάνθεμο) Ίαμα για επείγουσα ανάγκη, τρόμο και πανικό.
27 Rock Water (Νερό πηγής) Είστε άκαμπτοι και θέτετε πολύ υψηλούς στόχους στον εαυτό σας.
28 Scleranthus (Σκλήρανθος) Υποφέρετε από αναποφασιστικότητα -Κλειστά άτομα.
29 Star of Bethlehem (Αστράκι) Έχετε βιώσει καταστάσεις σοκ, θλίψης ή τρόμου στο παρελθόν.
30 Sweet Chestnut (Ισπανική Ήρεμη Καστανιά) Είστε στα όρια της αντοχής σας και βρίσκεστε σε βαθιά απόγνωση.
31 Vervain (Σταυροβότανο, Γοργόγκαννη) Υπερβολικά ενθουσιώδεις, υπερβολική ένταση και εργασία.
32 Vine (Αμπέλι) Είστε αδιάλλακτοι και έχετε την τάση να είστε κυριαρχικοί ή άκαμπτοι.
33 Walnut (Καρυδιά) Αντιμετωπίζετε μεγάλες αλλαγές στη ζωή σας, έχετε ανάγκη προστασίας από τις επιρροές των άλλων. Για τις μεταβατικές καταστάσεις.
34 Water Violet (Νεροβιολέτα) Προτιμάτε να μένετε μόνοι ή είστε υπερήφανοι και απόμακροι.
35 White Chestnut (Άσπρη Αγριοκαστανιά) Κάνετε ανεπιθύμητες σκέψεις, ανησυχείτε, διανοητικό βασανιστήριο.
36 Wild Oat (Άγρια Βρώμη) Δεν είστε σίγουροι για το δρόμο που έχετε πάρει στη ζωή, δεν είστε ικανοποιημένοι με τον τρόπο ζωής σας, δεν μπορείτε να αποφασίσετε ποιο δρόμο να ακολουθήσετε.
37 Wild Rose (Άγρια Τριανταφυλλιά) Καταβάλετε περιορισμένες προσπάθειες για να βελτιώσετε τις καταστάσεις.
38 Willow (Ιτιά) Παραπονιέστε, λυπάστε τον εαυτό σας και κατηγορείτε τους άλλους για τη δυστυχία σας.
 


ΑΝΘΟΪΑΜΑΤΑ: ΕΝΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΒΙΟΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
  • Title : ΑΝΘΟΪΑΜΑΤΑ: ΕΝΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΒΙΟΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
  • Posted by :
  • Date : 1:46 π.μ.
  • Labels :
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: ΑΝΘΟΪΑΜΑΤΑ: ΕΝΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΒΙΟΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Rating: 5 Reviewed By: Ioannis Davros

ΕΜΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ!

ΕΜΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ!
Top